اشتراک گذاری در:

طراحی سایت مناسب کسب و کارها

طراحی سایت

آنچه می خوانید

   سلام من هانیه هستم. مدیر بخش طراح سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ مهارت محور اگر الان اینجا هستید و این مطلب را می خوانید یعنی به فکر طراحی سایت برای بیزینس خود می باشید . به شما تبریک میگویم که میخواهید کسب و کار خود را جهانی کنید. وب‌سایت شما یک پنجره باز به دنیای آنلاین است و به شمااین امکان را می‌دهد تا با بیشترین تعداد از مخاطبان خود در تماس باشید. وقتی شما یک وب‌سایت دارید، می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیدو نظرات و پیشنهادات آن‌ها را بشنوید. همان طور که همین الان در سایت ما هستید و میتوانید حرف های ما را بشنوید و هر سوالی که  راجب خدمات ما داشتید از ما بپرسید. شما هم  می‌توانید اطلاعات دقیق و کاملی در مورد محصولات و خدمات خود ارائه دهید تا مشتریان به شما اعتماد بیشتری پیدا کنند. وقتی مشتریان با یک وب‌سایت خوب و مرتب روبرو می‌شوند، به این فکر می‌کنند که شما مهمترین نقطه تمرکز خود را بر رضایت مشتریان قرار داده‌اید. همچنین، وب‌سایت شما می‌تواند یک فرصت بزرگ برای بازاریابی و تبلیغات باشد. با بهره‌گیری از استراتژی‌های مختلف مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات آنلاین و محتوا با ارزش، شما می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان خود را افزایش دهید. در نهایت، یک وب‌سایت باعث می‌شود که مشتریان به شما  از هر جایی از جهان متصل شوند و ممکن است برای مدت‌های طولانی با شما همکاری کنند.   

چه سایتی مناسب کسب و کار من است؟

حالا که علاقمند هستید تا  کسب و کار شما هم به دنیای بدون مرز اینترنت وارد شود . اول بیایید ببینم چه نوع سایت هایی وجود دارد و کدام یک از آنها مناسب شماست .
  1. وبسایت‌های شرکتی : اگر شما صاحب یک شرکت تجاری هستید و فقط میخواهید برند خودتان را معرفی کنید. و قصد فروش هیچ محصولی را درسایت ندارید. این سایت مناسب شماست. 
  2. فروشگاه آنلاین: اینا مثل بازار آنلاین هستن. توی این وبسایت‌ها می‌تونید کالاها رو ببینید و حتی بخرید و پرداخت انلاین داشته باشیبد . در کشور ما سایت هایی مانند دیجی کالا، دیجی استایل ، بانی مد  در دسته بندی این وب سایت ها قرار میگرند. 
  3. وبسایت‌های شخصی و نمونه کار: اینا مثل کارت‌ویزیت دیجیتال هستن. افراد و حرفه‌ای‌ها از این نوع وبسایت برای نشون دادن تجربیات و نمونه‌کارها استفاده می‌کنند. 
  4. وبلاگ‌ها و اطلاعات عمومی: اینا مثل دفتر یادداشت هستن. افراد می‌تونند مطالب و تجربیات خود رو به اشتراک بذارن و دیگران هم می‌تونند نظر بدهند.برای داشتن این سایت ها شما نیازی به طراحی سایت ندارید. سایت هایی بزرگی مثل بلکفا فضایی رو به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند.تا وبلاگ شخصی خودتون را داشته باشید. 
  5. وبسایت‌های خبری و مجلات:  مثل روزنامه‌های دیجیتال هستن. اخبار و مطالب جدید رو اینجا می‌تونید پیدا کنید.
  6. سایت‌های آموزشی: اینا مثل مدرسه دیجیتال هستن. می‌تونید یاد بگیرید و مطالب آموزشی رو بخونید.اگر هنر یا علمی دارید که قابل تبدیلبه دوره آموزشی است . این سایت ها مختص شماست.
  7. سایت های رزواسیون: این مدل سایت ها به شما امکان رزرو  کردن برای روز ها و ساعت آینده را می دهد. مثل سایت های فروش بلیط ، رزو هتل ، نوبت پزشکی و غیره … اگر یه مثال بخوام بزنم مثل سایت علی بابا یا سایت هایی که میتونید نوبت دکتر بگیرید. ما در مهارت محور برای رزرو آرایشگر ها نیز سایت داریم . اگر شغل شما شباهتی به این نوع از بیزنس ها داره باید سفارش این نوع طراحی رو بدید .
با این توضیحات، امیدوارم حالا راحت‌تر بتونید بر اساس نیازهاتون بگید کدوم نوع وبسایت برای شما مناسب است. نگرا ن نباشید ما در این پروسه به شما کمک میکنیم. اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید . میتونید با تماس بگیرید .تا ما به صورت رایگان راهنمایی تون کنیم. چه سایتی مناسب بیزنس شماست. 
حالا که متوجه شدید چه سایتی مناسب شماست . باید تصمیم بگیرید میخواهید سایت خود را با چه پلتفرمی طراحی کنید. به طور کلی ما دو نوع قالب طراحی سایت داریم. یا از مدیریت محتوای آماده برای طراحی استفاده می کنیم یا به صورت اختصاصی برای شما کد نویسی می کنیم. در ادامه هردوی این  ها رو توضیح می دهم تا بیشتر درکشون کنید.
پلتفرم های طراحی سایت

طراحی سایت وردپرسی

سایت وردپرسی‌ها مثل خانه‌هایی هستند که با اجزای مختلف می‌سازندشون. وردپرس یک پلتفرم مدیریت محتواست که بسیار قدرتمند و انعطاف‌پذیره. با استفاده از وردپرس، شما می‌توانید به راحتی محتواهای مختلفی مثل مقالات، تصاویر، ویدیوها و حتی فروشگاه آنلاین بسازید و مدیریت کنید. به عبارت ساده‌تر، وردپرس به شما کمک می‌کنه تا وبسایتتون رو بسازید و مدیریت کنید بدون اینکه بخواید خیلی برنامه‌نویسی بلد باشید.تقریبا ۹۰ درصد سایت ها رو میشه با وردپرس پیاده کرد.  طراحی سایت با وردپرس هزینه خیلی کمتری برای شما خواهد داشت.

طراحی سایت کدنویسی شده

وقتی میگیم سایت کدنویسی شده، دقیقاً منظور اینه که همه چیز از پایه  ساخته می‌شه. بدون استفاده از یه پلتفرم خاص مثل وردپرس. برنامه‌نویس‌ها از زبان‌های برنامه‌نویسی مثل HTML، CSS، JavaScript و غیره برای ساختن اجزای مختلف وبسایت استفاده می‌کنن. این روش بیشتر انعطاف‌پذیری و کنترل دقیق رو به شما می‌ده ولی نیازمند مهارت‌های برنامه‌نویسی بیشتری هست. خلاصه کنم، وردپرس برای کسانی که می‌خوان سریع و آسون یک وبسایت بسازند. اما اگر دنبال چیزهای خیلی خاص و منحصر به فرد هستید، ممکنه بخواهید یک سایت کدنویسی شده راه بندازید.

سوالاتی که قبل از سفارش سایت باید از خودمان بپرسیم؟

اگه تصمیم تون جدی شده و میخواهید یک وب سایت فوق العاده داشته باشید یک قلم و کاغذ بردارید و جواب سوال هایی زیر را برای خودتان بدهید. این طوری به ما کمک خواهید کرد تا یک سایت فوق العاده برای شما طراحی کنیم. 
  1. موضوع و هدف اصلی وبسایتتان چیست؟ دوست عزیز، اولین گام مهم، تعیین کردن موضوع و هدف وبسایت است. می‌خواهید یک وبسایت فروشگاهی، شخصی، اطلاعاتی یا حتی یک وبلاگ داشته باشید؟
  2. آیا قالب و طراحی خاصی در نظر دارید؟ آیا یک ایده خاص برای ظاهر وبسایت دارید .
  3. آیا نیاز به ویژگی‌ها و افزونه‌های خاصی دارید؟ مثلاً فروشگاه آنلاین، سیستم رزرو، اشتراک‌گذاری محتوا و غیره.
  4. آیا محتواها و تصاویر برای وبسایت آماده هستند؟  آیا مطالب و تصاویری که می‌خواهید در وبسایت قرار دهید آماده استفاده هستند یا نیاز به ساخت محتوا و طراحی گرافیکی دارید؟
  5. آیا نیاز به قسمت بلاگ یا اخبار دارید؟ آیا می‌خواهید بخشی برای انتشار مقالات و اخبار داشته باشید؟
  6. آیا نیاز به امکانات خاصی مثل فرم تماس، نظرسنجی و … دارید؟ آیا امکانات خاص دیگری برای تعامل با کاربران مورد نظر دارید؟
  7. آیا وبسایت نیاز به بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) دارد؟ آیا می‌خواهید تا وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل بالاتر بیاید. در یک کلام آیا خودتان میتوانید بعد از طراحی سایت . سایت خود را طبق الگوریتم های گوگل محتوا گذاری کنید یا اینکه میخواهید تیم سئوی ما این کار را برای شما انجام دهد.
این سوالات می‌توانند به شما و طراح کمک کنند تا نیازها و انتظارات خود را بهتر مشخص کنید و به طراح کمک کنید تا یک وبسایت دقیقاً بر اساس انتظارات شما بسازد. اگر هر سوالی دیگه دارید، من در اینجا هستم تا کمک کنم. 

مراحل طراحی سایت در آژانس دیجتال مارکتینگ مهارت محور 

۱٫ تعیین نیازها و اهداف: در این مرحله، به کمک شما  می‌خواهیم به دقت نیازها و هدف اصلی وبسایتتان را مشخص کنیم. این اطلاعات مهم هستند تا بتوانیم یک وبسایت مناسب و منطبق با انتظارات شما طراحی کنیم.همان سوالاتی را قرار شد روی برگه برای خودتان پاسخ دهید و در فرم سفارش برای ما بفرستید.  ۲. طراحی سایت: پس از تعیین نیازها، من و تیمم با استفاده از ابزارهای مختلف، طرح و ظاهر کلی وبسایت را ایجاد می‌کنیم این مرحله شامل طراحی صفحات مختلف، قرار دادن محتوا و افزونه‌های مورد نیاز است. ۳٫ توسعه وبسایت: در این مرحله،  اگر نیاز باشدبرای بعضی از قسمت های سایت کد نوشته شود کد‌های مورد نیاز برای اجرای وبسایت را ایجاد می‌کنیم. این شامل کدهای HTML، CSS، JavaScript و غیره می‌شود. ۴٫ افزودن امکانات و افزونه‌ها: اگر نیاز به امکانات خاصی مثل فرم تماس، فروشگاه آنلاین یا سیستم رزرو دارید، در این مرحله این امکانات به وبسایت افزوده می‌شوند. در این مرحله هر کسب و کاری ممکن است یکسری نیاز های خاص داشته باشد . که به صورت اختصاصی پیاده سازی میشود.  ۵٫ تست و ارزیابی: وبسایت در این مرحله تست می‌شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به درستی کار می‌کند و هیچ خطایی وجود ندارد. ما این مرحله را روی یک دمو برای شما هم ارسال میکنیم تا تایید نهایی را از شما بگیریم.  ۶٫ راه‌اندازی و انتشار: پس از تست و تأیید صحت کارکرد وبسایت، آن را روی سرورهای و دامنه مورد  نظرشما قرار داده و آماده بهره‌برداری می‌شود. در این مرحله  شما صاحب یک بیزنس آنلاین هستید.  ۷٫ آموزش و پشتیبانی:  در این مرحله، ممکن است نیاز باشد تا به شما نشان دهیم چگونه از وبسایت استفاده کنید و هر گونه سوال یا مشکلی که دارید را حل کنیم.یک آموزش ظبط شده که نحوه کار با مدیریت سایت را به شما آموزش می دهد. شما بعد از دیدن آموزش سوال هایی که ممکن است برایتان پیش بیاید را از پشتبان می پرسید.  ۸٫ مراحل پس از تحویل: پس از راه‌اندازی، ممکن است نیاز به اصلاحات و به‌روزرسانی‌هایی داشته باشید که توسط ما انجام می‌شود. ما تا ۳ ماه به صورت رایگان مراقب سایت شما هستیم. و هر مشکل فنی برای شما پیش بیاد برطرف میکنیم.

حیاتی ترین کاری که باید برای سایت خود انجام دهید

  حالا که صاحب یک بیزنس آنلاین هستید.  باید بگویم فقط با طراحی یک سایت خوب اتفاقی در بیزنس شما نمی افتد  طراحی یک سایت حرفه ای قدم اول است از این به بعد شما باید  شروع به تولید محتوا کنید. تولید محتوا برای وبسایتتان یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها است در واقع راه ارتباط شما با مخاطبانتان تولید محتوا می باشد.   در ادامه چند نکته مهم که برای تولید محتوا باید در نظر بگیریدبرایتان مینویسم.
  1. موضوع مطلب: ابتدا باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید درباره چه موضوعاتی بنویسید. می‌توانید از تخصص و علاقه‌های خود برای انتخاب موضوعات استفاده کنید.
  2. مطالعه و تحقیق: پیش از نوشتن، بهتر است که به دقت در مورد موضوع مورد نظر مطالعه کنید تا اطلاعات روز و دقیقی داشته باشید.
  3. هدف و مخاطب: مشخص کنید که می‌خواهید با محتوایتان چه هدفی داشته باشید و برای چه نوع مخاطبانی می‌نویسید.
  4. ساختار مطلب: مطمئن شوید که مطلب شما یک ساختار منطقی دارد و اطلاعات به ترتیب مناسب ارائه می‌شوند.
  5. استفاده از تصاویر و چندرسانه‌ای: تصاویر و ویدیوها می‌توانند محتوای شما را جذاب‌تر کنند و اطلاعات را بهتر منتقل کنند.
  6. اصالت محتوا: مطمئن شوید که محتوای شما اصیل و بدون کپی‌برداری است. این امر بسیار مهم است.
  7. استفاده از کلمات کلیدی: اگر دارید در مورد موضوعات خاصی می‌نویسید، از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید تا مخاطبانتان به راحتی محتوای شما را پیدا کنند.
  8. به روزرسانی منظم: سعی کنید محتوایتان را به طور منظم به‌روز کنید تا مخاطبان شما همیشه اطلاعات جدید دریافت کنند.
همیشه به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت و جذاب برای مخاطبانتان مهم‌ترین چیز است. پیشنهاد ما این است که خودتان تولید محتوای و سئوی سایت را یاد بگیریدو شخصا خودتان انجام دهید. ما برای شما یک نقشه راه فراهم کرده ایم تا مثل یک نقشه به شما در این مسیر کمک کنند. نقشه راه سئو یکی از خدمات آژانس دیبجتال مارکتینگ مهارت محور است. که الگوی تولید محتوا برای سایتتان را به شما می دهد. ولی اگر خودتان وقت کافی برای تولید محتوا ندارید. می توانید صفر تا صد سئوی سایتتان را به ما بسپارید. تا سایت شما را در نتایج اول گوگل قرار دهیم.  

چگونه از سایت خود پشتبانی کنید؟

  حالا شما یک سایت و کلی محتوا دارید و باید از آن نگهداری کنید.مراقبت از یک سایت مانند مراقبت از یک نوزاد است که باید همیشگی باشد و نمی شود حتی یک روز آن را به حال خودش گذاشت.  برای مراقبت از سایت خود نکات زیرا در نظر بگیرید.
  1. مانیتورینگ و نظارت مداوم
  2. پشتیبانی فنی
  3. به‌روزرسانی و نگهداری محتوا 
  4. پشتیبانی از محتوا
  5. مدیریت امنیت
  6. پشتیبانی از افزونه‌ها و ابزارها
شاید با خودتان بگویید من که بلد نیستم مراقب سایتم باشم. دو راه دارید یا خودتان یاد بگیرید یا به یک متخصص  واگذار کنید . برای این مرحله هم برای شما راه حل داریم. اگر صفر تا صد سئوی سایت خود را به همکاران ما سپرده اید. از سایت شما مانند فرزندشان مراقبت می کنند.

هزینه و زمان طراحی سایت 

خب دوست عزیز، هزینه  و زمان طراحی سایت‌های وردپرسی ممکنه بستگی به چند عامل داشته باشه. این عوامل شامل پیچیدگی سایت، تعداد صفحات، افزونه‌ها و ویژگی‌های خاص، طراحی گرافیکی و … میشود . هزینه: برای یک وبسایت وردپرسی معمولی با تعداد صفحات استاندارد و بدون نیاز به امکانات خاص و پیچیده پایه هزینه های ما در سال ۱۴۰۲ حداقل ۱۲ ملیون تومان هست.  ولی اگر وبسایت شما نیاز به ویژگی‌ها و افزونه‌های خاص داشته باشد و هزینه آن ممکن است تا ۲۵ ملبیون هم برسد.  مثلاً اگر فروشگاه آنلاین، سیستم رزرو، اشتراک‌گذاری محتوا و … روی سایت وجود داشته باشداگر میخواهید قیمت دقیق بگیرید .این فرم رو پرکنید تا به شما قیمت دقیق  بدهیم. واگر سایتی کد نویسی شده میخواهید حداقل قیمت ۵۰ ملیون تومان  به بالا می باشد.  زمان طراحی سایت :بازه زمانی تحویل وب سایت وردپرسی  شما بین ۱۰تا ۲۰ روز می باشد . و اگر سایت شما کد نویسی اختاصی باشد باید زمانی بین ۱تا ۳ ماه را در نظر بگیرید.   
چرا باید طراحی سایت خود را به مهارت محور بدهم؟
 
۱۲۵۵۶۳۵۶+۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتنشر نخواهد شد

آژانس دیجیتال مارکتینگ مهارت محور

مجموعه کاملی از خدمات تخصصی طراحی سایت ،سئو (seo) و تبلیغات اثر بخش 

 خدمات  حرفه ای طراحی سایت

راه اندازی تبلیغات گوگل ادز 

صفرتا صد سئوی سایت

آموزش مهارت های جدید

تدوین نقشه سئوی سایت

خدمات برنامه نویسی 

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من